Bercinta Selepas Kahwin ... Adakah itu lebih membahagiakan Rumah Tangga ..?

Salam ... hi semua , im backkkkk ... hehe . Okay entry kali ini eira nak tanya dan nak kongsi cikit-2 tentang bercinta selepas kahwin . Korang rase-2 kan bercinta selepas kahwin nih lebih membahagiakan atau bercinta sebelum kahwin lebih mengeratkan hubungan .?? Korang agak-2 mane yang paling membahagiakan .? Yaa , eira nih mmg belum b'kahwin , masih menjalani hubungan tapi saje nak mintak pendapat korang . Mungkin ade dikalangan korang yang mengalami atau dah ade pengalaman nih . Jommm lah kongsi dengan eira . :D

Orang tue-2 ckap (orang tue-2 tau yang ckap bukan eira , hehe) , b'cinta selepas b'kahwin lebih membahagiakan , betul ke kawan-2 ..? Korang pulak rase mcm mane ..... Yela bila bercinta sebelum kahwin , b'cinta bagai nak rakkk , tapi putus jugak . Sebagai cth , eira ade sorang mber nih , die dah 8 tahun b'cinta dengan kekasih hatinya lah , tapi pasal benda kecik tu pun dieorg clash ... sayangnye 8 tahun menyulam cinta, kasih tapi akhirnye ptus jugak . Lame jugak nak bertahan tahu ! 8 tahun tuuuuuu .... macam-2 dugaan . Tapi dah takde jodoh kan nak wat macam mane , redha jela ... Mungkin Allah nak temukan kite dengan orang yang salah sebelum kite b'temu dengan orang yang tepat , kan , kan , kan ...... huhuhu ... : )

So klau korang ade pape pndapat , just leave ur comment okay ... eira akan baca ... Okaylah semua , smpai sini jela entry eira kali nih .... nantikan entry yang seterusnyeeeeee ... bai baiiiiiiiiiiiii .... :D

1 comment:

There was an error in this gadget